عایق مسلح شده فوق سبک محافظ فوم سقفی dlp

در سالهای گذشته استفاده از بلوک های سقفی سیمانی موجب افزایش وزن سقف های تیرچه و بلوک گردید

 که پس از آن استفاده از بلوک های پلی استایرن به دلیل سبک سازی نسبت به سقف های بلوک های سیمانی در ارجعیت قرار گرفت.

با گسترش استفاده از فوم های پلی استایرن مشکل فوق العاده نگران کننده  بروز و اشاعه گازهای سمی وخطرناک  در هنگام آتش سوزی و آوار شدن سقف در زمان زلزله مورد توجه بسیاری از مهندسین ، مجریان و مالکان محترم ساختمان قرار گرفت که در حال حاضر بسیاری از اماکن عمومی (مدارس)بیمارستانها)مساجد)درمانگاههاو...) به جای استفاده از فوم های پلی استایرن از بلوک های سیمانی قدیمی و سنگین استفاده می کنند تا از خطرات فوم های پلی استایرن به دور باشند.

پس از مطالعات و تحقیقات فراوان در این خصوص بر آن شدیم که عایقی را ارائه نماییم که از لحاظ وزنی بسیار سبک  و از لحاظ مقاومت فوق العاده مقاوم تر از بلوک های سیمانی قدیمی و قالب های سقفی قدیمی و از لحاظ ایمنی به صورت 100درصد ایمن بوده و تمام مشکلات بلوک های سقفی را مرتفع نموده است.

Dlp  به دلیل مسلح بودن به سیم های فولادی همزمان با الیاف ویژه  و منحصر به فرد به همراه دو تیرک بتنی مسلح در میانی قالب توانسته به مقاومت فشاری بالایی دست یابد که این مهم توانسته این محصول را بهترین جایگزین انواع قالب های سقفی نماید.هدف اصلی استفاده از محصول dlp محافظت کردن فوم های سقفی در زمان آتش سوزی می باشد  و همچنین به دلیل وجود دو تیرک میانی فضایی با ارتفاع بیش از 10 cm  ما بین dlp و فوم سقفی ایجاد میگردد که فضای مناسبی جهت عبور تمامی تاسیسات از زیر فوم سقفی می باشد dlp جهت عبور تاسیسات ساختمانی از زیر فوم سقفی دارای شکافی موازی بر روی تیرک های عرضی می باشد که  در مقایسه با  قالب های سقفی قدیمی مبحث فنی عبور لوله ها و کابل های تاسیساتی از میان سقف را رعایت کرده و این معظل عبور تاسیسات ساختمانی در این طرح به راحتی انجام میگیرد.

 تا در زمان اجرا سقف به زیباترین حالت اجرا گردد .همچنین این فضای خالی می تواند عایق صوت و حرارت بیشتری را در ساختمان ایجاد نماید.

راه حل سبک سازی ساختمان ها و تمامی ابنیه های ساختمانی که در آنها از تیرچه های بتنی استفاده شده است استفاده از عایق مسلح شده فوق سبک و مستحکم محافظ فوم سقفی (dlp) که با استفاده از پوکه های صنعتی و معدنی و الیاف ویژه و شبکه سیم فولادی در میانی قالب با خاصیت عایق بودن و مسلح بودن به مش فولادی توانسته جایگزین فوق العاده مناسب کاربردی، اجرائی و اقتصادی در حوزه قالب های سقفی ساختمان باشد.

وجود دو تیرک میانی در وسط پنل بتنی جهت عبور تاسیسات ساختمانی از زیر فوم سقفیباعث گردیده تا مقاومت فوق العاده بالایی را نسبت به  نمونه های قبلی داشته باشد تا در زمان اجرا و بتن ریزی نیروی اجرایی بتواند به راحتی  روی پنل ها با اطمینان خاطر کامل راه برود و سقف را اجرا کند.

ااز مزایای اختراع به موارد زیر می توان اشاره نمود:

1)وزن بسیار کم نسبت به بلوک های سیمانی و سفالی (وزن حدود 4.5 کیلو گرم که از  تمامی قالب های سقفی  در این ابعاد سبک تر می باشد.)

2)مقاومت بسیار بالا .

3)عایق صوت بسیار مناسب به خاطر دارا بودن  الياف ویژه و ایجاد فضای10  سانتی متری میان فوم سقفی و dlp جهت عبور تمامی تاسیسات ساختمانی از میانی dlp.

4)محافظت از فوم سقفی در مقابل حرارت و آتش سوزی و جلوگیری از متساعد شدن گازهای سمی.

5) جلوگیری از آواردر زلزله به خاطر مسلح بودن به مش فولادی همزمان با الیاف ویژه.

6) صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های تمام شده ساخت و ساز.

7) سرعت بالای اجرا.

8) سهولت نحوه اجرا.

9)سازگار با محیط زیست و کاملا بی خطر.

10)مصرف کمتر پلی استایرن در نتیجه ارز آوری.

11)ضد ترک بودن و ضد خوردگی به دلیل وجود الياف ویژه.

12)حذف رابیتس.

13)چسبندگی مناسب سطح زیرین  dlpجهت هرگونه ملات(گچ)خاک)پلاسترو....)

14)با توجه به استحکام فوق العاده  dlpبه راحتی توسط اره یا دیسک های برش بریده میشود وبه هیچ عنوان در اثر برش از هم نمی گسلد. 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آرمه بتن مهرگان پارت می باشد. ایجاد شده توسطشبکه اجتماعیِ کاریِ پُرمانی
Top